הגנת סייבר ואבטחת מידע

המידע והנתונים של כל עסק הם אחד מנכסיו החשובים ביותר!

אנחנו כאן בארן מערכות נוודא שבכל סערה שלא תהיה, יהיה לכם את השקט הנפשי שכל הנתונים שלכם שמורים ובטוחים.

הגנת חומת אש

אנו פורסים חומות אש חדשניות כדי לפעול כמגן מפני גישה לא מורשית ותוכנות זדוניות.

פתרונות אנטי-וירוס ותוכנות זדוניות

אנו מתקינים ומנהלים תוכנות אנטי-וירוס נגד תוכנות זדוניות רבות עוצמה כדי להרחיק איומים.

אבטחת דואר אלקטרוני

אנו מספקים פתרונות אבטחה חזקים של דואר אלקטרוני לסינון הודעות זדוניות.

בקרת גישה

אנו מבטיחים שרק אנשי צוות מורשים יוכלו לגשת לנתונים רגישים, ובכך להפחית את הסיכון לאיומים פנימיים.

הצפנת רשת

נתונים במעבר הם חשופים ופגיעים. אנו מצפינים את תעבורת הרשת שלך כדי להגן על נתונים מפני יירוט.

עדכונים שוטפים וניהול תיקונים

תוכנות ומערכות מיושנות הן מטרות קלות. אנו שומרים על עדכניות התשתית שלך עם התיקונים והעדכונים האחרונים.

בעידן הדיגיטלי של היום, מידע הוא הזהב החדש. אך עם זאת, בעידן זה של תקשורת חסרת תקדים, בו מידע זורם בצורה חלקה בין מכשירים, רשתות ועננים, שמירה על המשאב היקר ביותר הזה הפכה מאתגרת יותר מתמיד.
איומי סייבר נותרים רבים, מפני האקרים חמקניים שמחפשים גישה לא מורשית עם תוכנות זדוניות שנועדו לגנוב מידע רגיש.
כאן ארן מערכות מחשוב נכנסת לפעולה בתור השותף הדיגיטלי הנאמן של העסק שלכם. שירותי אבטחת המידע והסייבר שלנו בנויים בקפידה כדי להגן על העסק שלכם מפני מגוון איומים, להבטיח שהנתונים שלכם יישארו מאובטחים, ושהפעילות שלכם תמשיך להתבצע בצורה חלקה ללא הפרעות כך שהמוניטין שלכם גם הוא לא יפגע.

אז מה זה בכלל הגנת סייבר ואבטחת מידע?

בבסיסה, הגנת סייבר ואבטחת מידע הם מושגים המתייחסים לתהליכים, נהלים וטכנולוגיות המשמשות להגנה על נתונים דיגיטליים מפני גישה, פרצות וגניבה לא מורשית.

בארן מערכות מחשוב אנו רואים באבטחת המידע והסייבר כמגן רב-פנים המכיל מרכיבים קריטיים שונים. זה מתחיל בחומות אש חזקות, כמו מבצר בלתי חדיר שבו שומר עומד בשערים ומפקח על מי שנכנס בהם. טכניקות הצפנה, בדומה לקודים סודיים מבטיחים כי מידע רגיש נשאר סודי ובלתי קריא לעיניים לא מורשות. הערכת פגיעות ובדיקות חדירה פועלות כסיירים ומזהות ללא הפסקה נקודות תורפה פוטנציאליות בהגנות הדיגיטליות שלכם. עדכוני תוכנה קבועים ותיקונים הם כמו חיזור הקירות של הטירה הדיגיטלית שלכם, להבטיח שאין סדקים נסתרים עבור תוקפי סייבר לנצל.

מנטרים את המערכות שלכם מסביב לשעון, מומחי אבטחת הרשת שלנו פועלים כמשקיפים ערניים, ומוכנים לזהות ולהגיב לכל חריגה. במקרה המצער של הפרה, צוות התגובה שלנו הופך ליחידה האישית שלכם, שתכיל במהירות את האיום ותסייע להחלמה.

מדוע הגנת סייבר ואבטחת מידע הם כל כך חיוניים?

הגנה מפני התקפות סייבר: הנוף הדיגיטלי מלא בשחקנים זדוניים שמחפשים פריצות במערכות עסקיות כדי לגנוב מידע בעל ערך. אמצעי אבטחת סייבר פועלים כמחסום ומונעים מהתוקפים האלה לקבל גישה למידע הקריטי שלכם.
 
תאימות לפרטיות נתונים: עם כניסתם של חוקי הגנת נתונים מחמירים מארגונים כמו GDPR, HIPAA, ו CCPA, הבטחת הפרטיות והאבטחה של הנתונים שלך היא לא רק תרגול טוב, אלא גם דרישה משפטית.
 
הגנה על מוניטין: הפרת נתונים לא רק גורמת להפסדים כספיים אלא גם פוגעת במוניטין של המותג שלך. לקוחות סומכים על עסקים שמגנים על הנתונים שלהם.
 
המשכיות עסקית: התקפות סייבר יכולות לפגוע בפעילות העסק. הגנת סייבר איתנה מבטיחה המשכיות עסקית גם מול מתקפה.

שאלות נפוצות בנושא הגנת סייבר ואבטחת מידע

תקיפות דיוג הן אחד מהאיומים הנפוצים והמסוכנים ביותר. הודעות דוא״ל מטעות אלו לעתים קרובות גורמות לעובדים לחשוף מידע רגיש.

אמצעי אבטחת סייבר חזקים, כולל גיבויים שוטפים ופרוטוקולי אבטחה חזקים, יכולים למנוע מתקפות כופר. במקרה של התקפה, מערכת גיבוי טובה יכולה להבטיח שחזור נתונים מבלי לשלם כופר.

בהחלט כן!

לשירותי הגנת סייבר יש מדרגיות וזמינים פתרונות רבים במחיר נוח. השקעה בהגנת סייבר היא קריטית, כיוון שעסקים קטנים לרוב ממוקדים בדיוק משום שהם עלולים להיות בעלי אמצעי אבטחה חלשים יותר.

אנו מציעים תוכניות הכשרה למודעות ביטחונית שיכולות ללמד את העובדים שלכם על איומי סייבר ואיך להימנע מליפול אליהם.

פנו אלינו מיד. צוות התגובה למקרה שלנו יעריך את המצב, יכיל את ההפרה, ויעזור בהחלמה.

הערכות אבטחת סייבר קבועות הן קריטיות. אנו ממליצים לבצע הערכות לפחות מדי שנה או לאחר כל שינוי משמעותי בתשתית ה-IT שלך. הערכות אלה עוזרות לזהות פגיעות ולהבטיח שאמצעי האבטחה שלך יישארו יעילים בסביבת איומים מתפתחת באופן קבוע.

אבטחת מידע לעסקים

השירותים שאנחנו מציעים להגנת סייבר ואבטחת נתונים לעסקים

1. הגנת חומת אש: שמירת הגבולות הדיגיטליים שלך

שירות חומש האש שלנו משמש כ מגן בלתי חדיר, המגן על הרכיבים הדיגיטליים שלכם מפני כל גישה לא מורשית או פלישות זדוניות. דמיינו את זה כקירות מבוצרים של המבצר הדיגיטלי שלכם. עם חומות אש חדשניות, אנו מבטיחים שאף פולש לא יפרוץ את ההגנות שלכם, וכך העסק שלכם יוכל לפעול ב סביבה מאובטחת וללא הפרעות.

2. פתרונות אנטי וירוס ותוכנות זדוניות: הגנה חסינת כדורים

בממלכה הדיגיטלית, פתרונות אנטי וירוס ותוכנות זדוניות הם הזקיפים האמינים שלכם, שמפטרלים ללא הפסקה במערכות שלכם ב חיפוש אחר איומים נסתרים. אנו נתקין וננהל בשבילכם תוכנות אנטי וירוס כדי ליצור מחסום בלתי חדיר נגד פולשים זדוניים. השומרים הערניים האלה מבטיחים ש הנכסים הדיגיטליים שלכם יישארו ללא פגע מהסכנה המתמדת של התקפות סייבר.

3. אבטחת דואר אלקטרוני: הגנה מפני פתיונות מטעים

שדה קרב הסייבר מתחיל לעיתים קרובות בתיבת הדואר הנכנס שלכם, עם התקפות פישינג ערמומיות המנסות להונות אתכם לתחושה כוזבת של ביטחון. שירות אבטחת הדוא״ל שלנו פועל כשומר סף ערני, מסנן הודעות זדוניות ושומר מפני ניסיונות פישינג. אנחנו ניתן לך את השקט הנפשי שערוצי התקשורת שלך נשארים בטוחים בכל זמן.

אבטחת דואר אלקטרוני

4. בקרת גישה: נעילת השערים הדיגיטליים

שליטה במי שיכול לגשת לנתונים הרגישים שלכם היא בעלת חשיבות עליונה. שירות בקרת הגישה שלנו פועל כשומר של השערים הדיגיטליים שלך, ומוודא ש רק אנשים מורשים יוכלו להיכנס. על ידי הפחתת הסיכון לאיומים פנימיים, אנו יוצרים סביבה דיגיטלית שבה הנכסים החשובים שלכם נשארים בטוחים וחזקים.

5. הצפנת רשת: אבטחת נתונים במעבר

מידע במעבר הוא כמו מטען יקר במסע מסוכן. שירות הצפנת הרשת שלנו פועל כקוד בלתי פגיע, שומר על הנתונים שלכם מיירוט במהלך המסע שלו על פני הכבישים הדיגיטליים. עם המגן הזה, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה ש המידע שלכם נשאר חסוי, אפילו במהלך מסעותיו.

6. עדכונים שוטפים וניהול תיקונים: חיזוק ארסנל הכלים הדיגיטליים שלך

ממש כמו שמירה על נשקיה של מצודה מימי הביניים, שמירה על מחסן הנשק הדיגיטלי שלכם מעודכן היא חיונית ביותר. שירות ניהול העדכונים והתיקונים באופן קבוע שלנו מבטיח שהתשתית שלכם חמושה בהגנות החדישות ביותר. תוכנות ומערכות מיושנות הופכות לנחלת העבר, מכיוון שאנו מיישמים בחריצות את הטלאים והעדכונים החדשים ביותר, והופכים את התשתית הדיגיטלית שלכם ל חסינה מפני איומים חדשים.

ניהול עדכונים ותיקונים שוטפים

איך שירותי הגנת הסייבר ואבטחת המידע שלנו עובדים

בארן מערכות מחשוב אנו נוקטים בגישה מקיפה לאבטחת מידע וסייבר, מתוך הבנה ש כל עסק הוא ייחוד ויש לו את הצרכים המתאימים לו. השירותים שלנו נבנו בצורה כך שיהיו מותאמים לצרכים הספציפיים שלך, אבל הם כוללים בדרך כלל את הצעדים הבסיסיים הבאים:

1. הערכת סיכונים: אנו מתחילים בהערכת הגנת הסייבר הנוכחית של ארגונכם, זיהוי נקודות תורפה והערכת סיכונים אפשריים.
 
2. ארכיטקטורת אבטחה: אנו מעצבים ארכיטקטורת אבטחה המיישרת קו עם היעדים העסקיים שלכם. זה כולל יצירת מדיניות, הליכים ופריסת טכנולוגיות אבטחה.
 
3. הכשרת מודעות סייבר: העובדים הם לעיתים קרובת החולייה החלשה ביותר שמדובר בהגנת סייבר ואבטחת מידע. אנו מספקים הדרכה כדי לחנך את הצוות שלכם על שיטות עבודה מומלצות ו כיצד לזהות ולהגיב לאיומים.
 
4. ניטור ותגובה לאירועים: מערכות הניטור שלנו עומדת על המשמר 24/7. במקרה של הפרה או חריגה, צוותי התגובה המהירה שלנו נכנסים לפעולה כדי למתן את הנזקים ולסייע להחלמה.
 
5. גיבוי ושחזור נתונים: אנו מיישמים פתרונות חזקים לגיבוי ושחזור לאחר אסון כדי להבטיח שהנתונים שלכם תמיד נגישים, גם לנוכח התקפות כופר או השחתת נתונים.
 
6. ניהול תאימות: שמירה על תאימות לתקנות ההגנה על נתונים היא חיונית. אנו מסייעים לך לנווט במורכבויות התאימות כדי להימנע מקנסות כבדים ומסוגיות משפטיות.

לסיכום, בעידן הדיגיטלי, הגנת סייבר ואבטחת מידע היא לא אופציה אלא הכרח! ארן מערכות היא השותפה הנאמנה שלכם לשמירה על הנתונים, התפעול והמוניטין שלכם. צרו עמנו קשר עוד היום כדי לחזק את אבטחת העסק שלכם וליהנות מהשקט נפשי המגיע עם הידיעה כי העסק שלכם בטוח מכל סערה.

פתיחת קריאת שירות

שאלו אותנו כל שאלה שיש לכם

פתח צ׳אט
1
צריך עזרה?
Scan the code
שלום לך 👋
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן