גיבוי והתאוששות מאסון

הגנו על הנתונים שלכם מפני אסונות בלתי צפויים!

פתרונות הגיבוי והתאוששות מאסון שלנו מבטיחים שהעסק שלכם יישאר עמיד בפני אסונות.

הגנה וגיבוי של נתונים

אנו מגנים על הנתונים העסקיים החיוניים שלכם על-ידי יצירת גיבויים רגילים שיאפשרו שחזור מהיר.

תכנון של שחזור לאחר אסון

אנו עוזרים לכם להתכונן לגרוע מכול על-ידי תכנון תוכניות מקיפות לשחזור לאחר אסון, כך שהעסק שלכם יהיה מוכן להחלים במהירות.

ניטור נתיבים רציף

מערכות הניטור המתקדמות שלנו משגיחות על המידע שלכם. אנומליות כלשהן מזוהות בזמן אמת, ומאפשרות תגובה מיידית.

פתרונות מבוססי ענן

אמץ את הגמישות והמדרגיות של גיבוי ושחזור מבוססי ענן. הנתונים שלך יאוחסנו בצורה מאובטחת בענן, ונגישים מכל מקום ובכל זמן.

הגנה מפני תוכנות כופר

מתקפות כופר נמצאות בעלייה. הפתרונות שלנו כוללים אמצעים חזקים למניעת, זיהוי ושחזור ממקרי תוכנות כופר.

בדיקה ומיטוב

אנחנו כל הזמן משפרים את האסטרטגיות שלכם כדי להתאים אותן לאיומים מתפתחים ע״י ביצוע בדיקות באופן קבוע.

בעידן הדיגיטלי של היום, מידע הוא אחד מהנכסים היקרים ביותר של כל עסק. מרשומות לקוחות ועד למידע פיננסי, אובדן נתונים חיוניים עלול להיות קטסטרופלי. כאן שירותי הגיבוי והשחזור לאחר אסון שלנו מגיעים להצלה.

מהם שירותי גיבוי ושחזור לאחר אסון?

בעיקרון, שירותי גיבוי ושחזור לאחר אסון (BDR – Data Backup & Disaster Recovery) הם רשת הבטיחות של הנתונים העסקיים שלכם. הם כוללים אסטרטגיות וטכנולוגיות להגנה על הנתונים שלכם מפני אובדן או נזק עקב אירועים בלתי צפויים שונים. שירותים אלה מבטיחים שאפילו לנוכח אסון, הנתונים שלכם יישארו מאובטחים ונגישים.

מדוע שירותי הגיבוי והשחזור לאחר אסון חיוניים?

מניעת אובדן נתונים: המטרה העיקרית של שירותי גיבוי ושחזור נתונים היא למנוע אובדן נתונים. בין אם עקב כשל חומרה, שגיאת אנוש או התקפות זדוניות, אובדן נתונים עלול לפגוע בפעילות שלכם. 

המשכיות עסקית: עם שירותי גיבוי ושחזור נתונים חזקים במקום, העסק שלכם יכול להמשיך את פעילותו גם לאחר אסון. זמן השבתה מינימלי משמעותו שאין אובדן משמעותי בהכנסות או בפרודוקטיביות.

הגנה מפני איומי סייבר: בעידן של התגברות איומי הסייבר, מתקפות כופר, ופרצות מידע, שירותי גיבוי ושחזור נתונים מספקים שכבת הגנה. הם מסייעים הן במניעת תאונות סייבר והן בהחלמתן.

דרישות תאימות: לתעשיות רבות יש דרישות מחמירות להגנה ושמירה על נתונים. שירותי גיבוי ושחזור נתונים מסייעים לעסק שלך לעמוד בתקנות אלה.

ניהול מוניטין: דליפות נתונים וזמן השבתה ממושך עלולים לפגוע קשות במוניטין של העסק שלכם. שירותי גיבוי ושחזור נתונים מגנים לא רק על הנתונים שלכם אלא גם על שלמות המותג שלכם.

שאלות נפוצות אודות שירותי גיבוי ושחזור לאחר אסון:

תכנון שחזור לאחר אסון כולל יצירת גישה מובנית לשחזור הפעולות והנתונים העסקיים שלכם במקרה של אסון או הפרעה. היא כוללת אסטרטגיות, מדיניות ונהלים לצמצום זמן ההשבתה.

יש לבצע גיבויי נתונים באופן קבוע, בתדירות בהתאם לקריטיות של הנתונים שלכם. גיבויים יומיים או שעתיים הם מנהגים נפוצים.

בעוד ששירותי גיבוי ושחזור נתונים יעילים ביותר, הם עשויים שלא להגן מפני כל תרחיש אפשרי. עם זאת, הם מכסים מגוון רחב של אסונות, מכשלים בחומרה ועד אסונות טבע ומתקפות סייבר.

זמן השחזור משתנה בהתאם למספר גורמים, כולל נפח הנתונים ומורכבות האסון. בעזרת שירותי הגיבוי ושחזור נתונים שלנו, אנו שואפים להשבתה מינימלית ושחזור מהיר של נתונים.

כן, פתרונות גיבוי מבוססי ענן מאובטחים. אנו מיישמים הצפנה ואמצעי אבטחה חזקים כדי להבטיח שהנתונים שלכם יישארו בטוחים בענן.

כן, רצוי שיהיה את שניהם. בעוד שגיבויים מגנים על הנתונים שלכם, שירותי שחזור לאחר אסון מבטיחים שתהיה אפשרות לשחזר את כל תשתית ה-IT לאחר אסון.

גיבוי והתאוששות מאסון

שירותי הגיבוי והשחזור לאחר אסון שלנו:

1. הגנה וגיבוי של נתונים: החכם רואה את הנולד

אנו מבינים ש הנתונים שלכם הם יקרי ערך. שירותי ההגנה על נתונים וגיבוי המקיפים שלנו מבטיחים ש המידע החיוני שלכם יגובה באופן קבוע. המשמעות היא שאפילו לנוכח כשלי חומרה או מחיקות מקריות, הנתונים שלכם נשארים בטוחים וניתנים לשחזור.

2. תכנון של שחזור לאחר אסון: תוכנית הצלה

אנו עובדים איתכם כדי לפתח תוכניות מפורטות לשחזור לאחר אסון. תוכניות אלה משרטטות את השלבים שיש לנקוט במקרה של אסון, ומבטיחות שהעסק שלכם יוכל לחזור לפעילות במהירות עם זמן השבתה מינימלי.

3. ניטור נתונים רציף: בדיקת מצב נתונים

מערכות הניטור המתקדמות שלנו עומדות תמיד על המשמר. הן עוקבות אחר הנתונים שלכם בזמן אמת, ו מזהות אי סדרים או בעיות פוטנציאליות. גישה מונעת זו מאפשרת לנו לפעול באופן מידי כדי להגן על הנתונים שלכם.

ניתור נתונים רציף

4. פתרונות מבוססי ענן: אחסון העתיד

לאחסון פיזי של נתונים ישנם מגבלות רבות כמו זמינות, אבטחה, מורכבות ועלות גבוהה של רכישת ציוד מתאים מראש. הענן מספק פשטות, גמישות, ועלות לפי שימוש מדויק עם יכולת הרחבה ללא הגבלה. אנו מספקים פתרונות גיבוי מאובטחים מבוססי ענן, המבטיחים שהנתונים שלכם יהיו נגישים מכל מקום ובכל שעה.

פתרונות מבוססי ענן

5. הגנה מפני תוכנות כופר: להרחיק את הגנב

מתקפות כופר יכולות להיות הרסניות. השירותים שלנו כוללים אמצעים חזקים למניעת אירועי כופר, לזהות אותם מוקדם, ולשחזר את הנתונים שלכם מבלי לשלם דמי כופר כבדים.

הגנה מפני תוכנות כופר

6. בדיקה ומיטוב: התאמה לכל תנאי שטח

בדיקות קבועות להגנה מפני תוכנות כופר הן חלק מהותי מהשירות שלנו. אנו ממשיכים למטב את אסטרטגיות השחזור לאחר אסון שלכם, ומבטיחים שהן יישארו יעילות מול איומים מתפתחים. זה אומר שהעסק שלכם תמיד מוכן לכל מה שיבוא בדרכו.

בדיקה ומיטוב אסטרטגיית גיבוי

כיצד פועלים שירותי גיבוי ושחזור לאחר אסון:

הגישה שלנו לשירותי גיבוי ושחזור נתונים כוללת אסטרטגיה רב-שכבתית. הנה כמה מהשלבים הבסיסיים:

1. גיבוי נתונים: אנו מיישמים גיבויי נתונים אוטומטיים וקבועים, ומוודאים שהנתונים שלכם מוגנים באופן רציף.

2. תוכניות שחזור נתונים: אנו מפתחים תוכניות שחזור נתונים מפורטות המותאמות לעסק שלכם. תוכניות אלה משרטטות את הצעדים שיש לנקוט בתרחישי אסון שונים.

3. ניטור רציף: מערכות הניטור המתקדמות שלנו משגיחות על המידע שלכם. כל פעילות חריגה מזוהה בזמן אמת.

4. אחסון המבוסס על ענן: אנו מאחסנים את הגיבויים שלכם בענן בצורה מאובטחת ומספקים נגישות ויתירות.

5. הגנה מפני תוכנות כופר: הצעדים היזומים שלנו מגינים על המידע שלכם מפני התקפות כופר, וממזערים את הסיכון לאובדן נתונים.

6. בדיקות רגילות: אנו מבצעים בדיקות תקופתיות של תוכניות ההתאוששות מאסון כדי להבטיח שהן יישארו יעילות.

לסיכום, שירותי הגיבוי והשחזור לאחר אסון שלנו פועלים כפוליסת ביטוח דיגיטלית עבור הנתונים של העסק שלכם. אנו מבינים את הערך של הנתונים שלכם ופועלים ללא הפסקה כדי להגן עליהם מכל האיומים האפשריים. עם הגישה רבת השכבות שלנו, תוכלו להיות בטוחים ש הנתונים שלכם מאובטחים ושהמשכיות העסק שלכם מובטחת.

פתיחת קריאת שירות

שאלו אותנו כל שאלה שיש לכם

פתח צ׳אט
1
צריך עזרה?
Scan the code
שלום לך 👋
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן