ארן-ביט

תוכנה לחידושי ביטוחים אלמנטריים בלחיצת כפתור מותאמת לסוכנויות ביטוח במטרה לתפעל את העובדים

* נותנים שירות של הטמעה של המערכת בסוכנות והדרכות לעובדים עד להצלחה ובנוסף עושים שינויים והתאמות לפי העדפות של כל סוכנות ברמת פיתוח

מציגה : "ארן-ביט" תוכנה לחידושי ביטוחים אלמנטריים בלחיצת כפתור תוכנה חדישה ומותאמת סוכנויות ביטוח מתפעלת את העובדים

* נותנים שירות של הטמעה של המערכת בסוכנות והדרכות לעובדים עד להצלחה ובנוסף עושים שינויים והתאמות לפי העדפות של כל סוכנות ברמת פיתוח

1- יצירה של רצץ תהליכי עבודה ברור, עקבי ואחיד בין כל העובדים במשרד

2- עבודה לפי רגולציה ותקנות (בקרה שכל העובדים גם עובדים כך)

3- מערכת שיודעת לתפעל את העובד ולהוציא ממנו תפוקה גבוהה יותר

התוכנה בנויה מרצף תהליכים ברור ולא ניתן לדלג על שלבים, כך שאנחנו מחויבים לעבוד לפי רגולציה ובצורה המקצועית ביותר בנוסף התוכנה יוצרת לנו לחץ של עבודה נקודתית במקום למרוח את העבודה לטווח זמן ארוך בזכות תהליכי העבודה שבנינו ובזכות זמן התגובה המהיר בווצאפ המערכת מובילה את העובדים שלב אחר שלב ובכך מנהלת ומניעה אותם בתהליך העבודה

4- ייעול של תהליך החידושים וקיצור של זמן העבודה

5- המערכת מוסיפה גם תהליכי שיווק והגדלת שווי תיק לקוח

6- מסך סטטיסטיקות המאפשר מעקב אחר ביצועי עובדים ורווחיות מכל פוליסה

בעידן של היום המערכות הטכנולוגיות משוכללות ביותר ויכולות לספק מענה ושירות שיחליף את רוב הפעולות הטכניות של העובדים 24-7 גם בשעות בהם המשרד סגור ולכם יישאר רק להוסיף את הפן האישי האנושי והמקצועי ברגעים שצריך תנו לטכנולוגיה לטפל בכל שאר העבודה השחורה והטכנית.

בשורה התחתונה התוכנה חוסכת זמן ומקצרת את ההתעסקות בחידושים ע”י ייעול תהליכים ושימוש באוטומציות ובממשק ידידותי לתהליכי עבודה בנוסף התוכנה יודעת להציע במעמד החידוש חבילות חיצוניות ואו השתתפויות עצמיות חד פעמיות באופן אוטומטי אשר עוזרות לנו להגדיל את שווי תיק הלקוח ישנו גם תהליך שיווק נוסף שיש בתוכנה של הצעת ביטוחים משלימים ללקוחות שיש להם רק ביטוח מסוג אחד אצלנו.

התוכנה היא בעצם ממשק עבודה אליו נעלה קובץ חידושים אשר הוצאנו מתוכנת הניהול איתה אנו עובדים (באפי, רבידים וכו’)

ובממשק אנו מעדכנים את כל הפרטים הרלוונטיים של החידוש של כל לקוח

לאחר שסיימנו למלא את הרשימה נלחץ על שלח והודעת ווצאפ (בוט)
עם תהליך החידוש באופן אוטומטי ובמקביל גם ישלח מייל לכל לקוח

בסיום התהליך מקבלים תיוק של השיחה למייל ומתייקים לתוכנת הניהול
*(הבוט רודף אחרי הלקוח ומתזכר בהודעת החידוש כל מספר ימים במידה ולא ענה)

– כל המידע נשמר לשנה הבאה כך שבהמשך נצטרך למלא רק פרמיות ונתונים משתנים

לפחות 40% מכל העסקים בעולם המערבי ייעלמו ב-10 השנים הבאות... אם הם לא יבינו איך לשנות את כל החברה שלהם כדי להתאים לטכנולוגיות חדשות.

מחכים לשמוע מכם😉👇

מעצימים סוכנויות ביטוח באמצעות חדשנות

פתיחת קריאת שירות

שאלו אותנו כל שאלה שיש לכם

פתח צ׳אט
1
צריך עזרה?
Scan the code
שלום לך 👋
איך אנחנו יכולים לעזור?
דילוג לתוכן